De administratieve diensten van ons kantoor in Tiel

Al jaren levert PaSu Tax Assurance betrouwbare diensten en professioneel, objectief advies met betrekking tot uw onderneming en financiële administratie. Wij zijn uw administratiekantoor in regio Rivierenland voor alle administratieve en belastingtechnische vraagstukken van ondernemers en zzp'ers.

PaSu Tax Assurance
Tegulastraat 11
4007 LP Tiel
0344 663 075
Contact

Financiële administratie

Het is mogelijk om zelf uw administratie bij te werken door u zelf of uw boekhouder of het volledig uit te besteden aan ons. Kiest u ervoor het zelf te doen, dan bieden wij begeleiding, vanaf onze eigen werkplek of op uw kantoor. Wij bieden de optie tot online boekhouden en verzorgen periodieke rapportages.

U kunt de volgende werkzaamheden uitbesteden aan ons administratiekantoor in Tiel:

  • administratie opzetten en/of invoeren
  • verzorgen aangifte omzetbelasting (BTW)
  • jaarrekening en prognose opmaken
  • opmaken publicatiestukken KvK
  • (periodieke) rapportages opstellen

Voor de loonadministratie van uw bedrijf kunt u ons inschakelen voor:

  • loonberekeningen
  • verzorgen van aangifte loonheffingen
  • verzorgen van aangifte bij pensioenfondsen
  • aanmelding bij bijvoorbeeld verzekeraars en pensioenfondsen

Belastingzaken

U heeft als ondernemer veel fiscale verplichtingen. P&S Accounting Services is gespecialiseerd in onder meer inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, dividendbelasting, omzetbelasting, loonbelasting en erf- en schenkbelasting. Voor ondernemers verzorgen en bewaken wij de aangifte en verlenen we fiscaal advies. We ondersteunen u ook bij eventuele belastingcontroles.

Controlling en bewaking

Bij ons bent u altijd verzekerd van een inzichtelijk, transparant en betrouwbaar advies. Op het gebied van controlling bieden wij 2 mogelijkheden. U kunt de boekhouding uitbesteden aan ons. We bepalen samen met u de kritische succesfactoren van uw onderneming, zetten een rapportagecyclus op, voeren evaluaties en analyses van uw cijfers uit en helpen u de liquiditeitspositie en budgetten te bewaken.

Als u de administratie liever in eigen beheer houdt, is het ook mogelijk om ons alleen in te schakelen als (interim)controller. Ook dan bepalen wij samen met u de kritische succesfactoren van uw onderneming, zetten een rapportagecyclus op, voeren evaluaties en analyses van uw cijfers uit en helpen u de liquiditeitspositie en budgetten te bewaken.
Ons administratiekantoor fungeert als klankbord richting de directie en/of administrateur binnen uw onderneming.

Financieel advies

Bepaal samen met ons de koers van uw onderneming. Onze adviseurs informeren u als starter maar ook als bestaande, groeiende onderneming. Wat zijn logische stappen die gemaakt kunnen worden en wat is het risico? PaSu Tax Assurance helpt u ook met het opstellen van bijvoorbeeld een ondernemingsplan. We maken u wegwijs in de financiële wet- en regelgeving, financiële administratie en helpen u met financieringsaanvragen. U kunt ons ook benaderen bij een wijziging van de rechtsvorm of de beĆ«indiging van uw bedrijf.

Speciaal voor startende ondernemingen

Als starter krijgt u te maken met een overvloed aan nieuwe informatie en zaken die u moet regelen. Wij bieden daarom de volgende diensten aan voor nieuwe ondernemingen en doorstarters:

  • aanmelden bij de Belastingdienst
  • inschrijven bij de KvK
  • opstellen van een ondernemersplan
  • advisering bij keuze van ondernemingsvorm
  • bemiddeling bij bedrijfsfinancieringen
  • bewaken van liquiditeitspositie
  • opzetten van interne administratieve organisatie
  • verzorgen financiële administratie
  • opstellen van begrotingen en budgetten